השתלות שיניים הם מהפעולות המורכבות ביותר בתחום רפואת השיניים. כיום, צילום CT לפני השתלה הוא המומלץ ביותר, כדי להגיע לדיוק המרבי במהלך הטיפול. מכון CT-Dent, המתמחה בצילומי שיניים באיכות גבוהה, מציע לכם צילומים לקראת השתלת שיניים או כל טיפול אחר באמצעות מכשירים איכותיים ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר.

מהו צילום CT עבור השתלות שיניים?

זהו למעשה שימוש חדש יחסית בתחום. צילום CT עבור השתלת שיניים לא היה קיים בעבר ורק כיום הוא תופס תאוצה והופך לסוג הצילום המומלץ בקרב רופאים. ומדוע? בשל היתרונות של צילום כזה על פני סוגי הצילומים האחרים. ה-CT הוא צילום המאפשר לקבל תמונה תלת ממדית ואיכותית של כל חלק בגוף, אפילו אם מדובר באיבר שנמצא כל הזמן בתנועה, כמו הלב. בנוסף, הוא מסוגל לתת תמונה מלאה של חלקי הגוף מבלי שיהיו מוסתרים על ידי איברים אחרים. צוות מכוני CT-Dent משתמש בתכונות האלו כדי ליצור צילום מדויק, הבסיס לביצוע השתלות שיניים מוצלחות.

מדוע הדיוק חשוב כל כך במהלך השתלות שיניים?

מפני שכל מילימטר בפה צריך לקבל התייחסות. כמה פעמים הייתם אצל רופא השיניים ובתזוזה קטנה הרגשתם לפתע בכאב? אזור השיניים, במיוחד חלקן התחתון והחניכיים, מלא בעצבים וכלי דם. כל נגיעה במקום לא נכון עלולה לכאוב במקרה הטוב ולהזיק במקרה הרע.לכן גם חשוב להשתמש במכשור המתקדם ביותרכדי להגיע לרמת הדיוק האופטימלית, חשוב מאוד להיות מעודכנים תמיד. רשת מכוני CT-Dent שמה לה כמטרה להתחדש ולהיות מעודכנת תמיד בכל פיתוח או שינוי בעולם צילומי השיניים. מאותה סיבה שבגללה צילום פנורמי כבר אינו המוביל בכל הקשור להשתלות שיניים, אנחנו ב- CT-Dentשואפים להיות ראשונים לגבי כל שינוי.חשוב להדגיש שצילום פנורמי עדיין משמש את רופאי השיניים ברבים מהמקרים. למעשה, עד לכניסת צילום ה-CT, צילום פנורמי היה המקובל ביותר לפני השתלות שיניים. רק כשהתברר כי צילום CT מביא לתוצאות מדויקות יותר, התרחש השינוי בגישה.

אל חשש- צילום CT שיניים נעשה בעוצמת קרינה נמוכה

אחד הדברים שגורמים יותר מכל לחשש בקרב מטופלים, הוא נושא הקרינה שנפלטת ממכשיר ה-CT. זה הזמן להירגע: מכשירי ה-CT של מכון CT-Dent פולטים קרינה בעוצמה של 20% מהמכשירים המופעלים בבתי החולים. ואם בדיקה במכשירים מהסוג האחרון הוכחה כבר כבלתי מזיקה, המכשירים שלנו בטוחים באופן וודאי.

כמה זמן אורך צילום לקראת השתלות שיניים?

רשת מכוני CT-Dent מתחדשת כאמור בצורה תכופה מאוד והכל לטובת הלקוח. גם משך הצילום הוא חלק מאותם שדרוגים: למרות שהוכח כי מדובר בצילום בטוח, אף אחד מאיתנו לא אוהב לבלות יותר מידי זמן יחד עם מכשיר הרנטגן. ב- CT-Dentצילום CT לקראת השתלות שיניים נעשה בישיבה ונמשך שמונה שניות בלבד. בנוחות ובמהירות.

ואפשר גם להקל על הרופא המטפל…

אם תבחרו לעשות את הצילום באחד ממכוני רשת CT-Dent, תוכלו לעזור לאורתודנט המטפל בכם להתכונן לטיפול מראש: את הצילומים הנעשים במכונים שלנו אפשר לשלוח במייל לרופא עוד לפני התור וכך לתת לו מספיק זמן להתכונן בצורה רגועה לטיפול בכם.

והשורה התחתונה: לפני השתלות שיניים מומלץ לבצע

אם זה לא היה ברור עד עכשיו, נגיד את זה כאן בצורה הברורה ביותר: צילום CT הוא המומלץ ביותר לפני השתלת שיניים. זהו הצילום המדויק והטוב ביותר גם עבורכם וגם עבור הרופא שיטפל בכם. אם רוצים לסיים בשלום טיפול סבוך כמו השתלות שיניים, כדאי מאוד להיערך לכך בהתאם. אם רוצים לעשות זאת בצורה הכי טובה, כדאי לבחור ב-CT-Dent.