המילה פנורמה בטח מזכירה לכולכם נוף יפה ופסטורלי, לעבר עיר עתיקה ציורית או על טבע ירוק יפהפה ואם אתם שואלים את עצמכם מה הקשר בין נופים אינסופיים למאמר על צילומי שיניים, אזי התשובה היא שצילום שיניים פנורמי דיגיטלי מספק לרופא המטפל “תמונת נוף” מקיפה ומעמיקה של מצב הפה והלסתות, עם מבט פנורמי רחב היקף תוך דיוק מושלם על המילימטר, שימוש בטכנולוגיה חדשנית ביותר, ולא פחות חשוב – קרינה מינימלית, תוצאות מהירות ויתרונות רבים נוספים, למטופלים ולרופאים כאחד.

צילום שיניים פנורמי דיגיטלי מהווה פריצת דרך בתחום רפואת השיניים. זהו למעשה צילום הרנטגן הרגיל והמוכר שכולנו עברנו לפחות פעם או פעמיים בחיים, אך כיום עושה שימוש בטכנולוגיה סופר חדשנית ומדויקת המאפשרת לרופא לקבל איכות תמונה משופרת ברזולוציה גבוהה מאוד שבה ניתן לראות את כל השיניים בבת אחת ולזהות בעיות קטנות בשלב מוקדם יותר, כמו שיני בינה נסתרות.

מה אפשר לזהות באמצעות צילום פנורמי דיגיטלי?

צילום פנורמי דיגיטלי משמש חומר רקע חיוני לקראת בניית תוכנית טיפולית מיטבית. הוא מאחד למעשה בין כמה תמונות ומסייע לרופא להכיר לעומק את מבנה הלסת, חלל הפה, הסינוסים ומבנה השיניים, להבין את שורש הבעיה ולבנות עבורכם טיפול מיטבי לקראת עקירת שיניים, איתור שיניים כלואות או לצורך חיפוש שיניים שלא החלו לצמוח.
כל אלו מוגשים לרופא ברמת דיוק איכותית ביותר ביחס של 1:1 תוך אפשרות לכוונן את הניגודיות והבהירות של התמונה ולהגדיל אזורים מסוימים בצילום ולבחון לעומק אזורים חשודים בחלל הפה. כך, הטכנולוגיה החדשנית של צילום שיניים פנורמי דיגיטלי מאפשרת לרופא לאבחן ולזהות בעיות ספציפיות רבות:

  • זיהוי עששת בשלבים מוקדמים יותר, המאפשר לרופא לספק לכם טיפול מונע לשימור השן
  • זיהוי בעיות בעצם הלסת, המספק לרופא אפשרות לתכנן בניית שתלים ולזהות דלקות ברקמות הרכות
  • זיהו בעיות בשורשי השיניים, המסייע בתכנון טיפולי שורש ועקירות

איך מתבצע צילום פנורמי דיגיטלי?

צילום שיניים פנורמי דיגיטלי הינו צילום חיצוני ואינו פולשני כלל. הוא לא מכאיב, לא מצריך הכנסת עצם זר לפה ולא גורם לאי נוחות. בנוסף, זהו צילום שאורך שניות ספורות באמצעות מכונות חדשניות ומשוכללות הנעות בצורה עצמאית ומחליטות באילו זוויות יבוצעו הצילומים ומתי יצולמו בפועל. כך נוצר רצף תמונות פנורמיות מדויקות ומקיפות ביותר, ללא התערבות יד אדם וברמת קרינה נמוכה משמעותית מזו שנחשפתם לה בצילומים המסורתיים, דבר ההופך את הצילום לבטוח לחלוטין.

בנוסף לכל אלו, ביצוע צילום פנורמי דיגיטלי במכון הדמיה מקצועי יפיק תמונות באיכות גבוהה ביותר, שייכנסו לאחסון דיגיטלי ויאפשרו לרופא לגשת לצילומים במהירות ובקלות, להשוות אותם לצילומים ישנים יותר, לשתף בקלות ולקיים התייעצות ושיתוף פעולה פורה עם גורמים טיפוליים אחרים.

צילום שיניים פנורמי דיגיטלי במכון סיטי דנט – כמה עובדות מעניינות:

  • קרינה מינימלית: צילום שיניים פנורמי דיגיטלי הוא צילום רטנגן נקודתי בעלת עוצמת קרינה מינימלית הפחותה משמעותית ממכשירי הרנטגן המסורתיים
  • מהיר ואינו פולשני: בזכות טכנולוגיה חדשנית ומכשור מתקדם צילום פנורמי דיגיטלי מבוצע במהירות, ללא מגע יד אדם וללא כאב ואי נוחות
  • קצר, מעמיק וסופר מדויק: הצילום עצמו נמשך מספר שניות ומנפיק תוצאות מקיפות ומושלמות ברמת דיוק אופטימלית של 1:1
  • נשמר לאורך זמן: תוצאות צילום שיניים פנורמי דיגיטלי, כמו יתר צילומי השיניים הנערכים ברשת סיטי דנט, נשלחות במייל ישירות לרופא המטפל ונשמרות בארכיון למשך שנים
  • צוות שיענה על כל שאלה: הרופא שלח אתכם לצילום שיניים פנורמי ולא הסביר עליו דבר? אל חשש! אנשי הצוות המיומנים שלנו ישמחו להשלים עבורכם את כל המידע החסר, לענות על כל השאלות 

וכמובן, לבצע עבורכם צילום שיניים אמין, מקצועי וקצר ככל האפשר